Pages

Ads 468x60px

.

Friday 5 August 2011

Sepah tidak berpecah..~

Selepas artikel Hot yang membanyakkan traffic kat blog yang umur sebulan ni pasal sepah nak berpecah KLIK SINI.


Metro kuarkan artikel ni - '"Kami tidak berpecah" klik sini metro rap kalau nak baca lebih lanjut.


source:JFC

qoute sikit dari metro:-


Jep“Pada dasarnya, kami masih lagi satu kumpulan. Mungkin satu hari nanti kami akan berpecah tapi bukan dalam masa terdekat ini. Kami bergerak mengikut permintaan dan rezeki masing-masing. Sekiranya ada permintaan untuk kami membuat persembahan, kami akan menunaikan permintaan itu. 


“Begitu juga jika ada pihak yang mahu seorang daripada kami untuk membuat persembahan, ahli kumpulan yang lain tidak akan menghalang. Itu rezeki masing-masing yang diberikan Allah. Kami tidak ada hak untuk menyekat rezeki sesiapa pun,” katanya ketika ditemui untuk rakaman Gegar Raya Merdeka di Angkasapuri, baru-baru ini. 


itu je la sedikit-sebanyak.


satu lagi dari siti khatijah zainal abidin (adik jep) komen kat Jep sepah FC fb.








salam ramadhan pd jfc..sy setuju dgn kenyataan yg d brikn "sepahan legacy"..jgn risau,sepah xkn b'pecah..my bro pun x tahu menahu,knape ade pihak cube nk mngatakn mrka b'pecah..mgkn ujian pd kump itu..bila sedg nk meningkt naek,ade je yg cube utk m'jatohkn..sy turut b'simpati..sy hrp pemint trus mnykong karier kump sepah..tanpa sokongan kalian siapa lah kumpulan sepah..skrg nie dieorg ngah shoot utk melodi raya...same2 saksikn pd hari raya nanti..


so, untuk peminat susah mati sepah semua anda boleh tarik nafas lega lah sekarang k.


-teruslah menyokong sepah.. Peace be upon you.



5 comments: