Pages

Ads 468x60px

.

Friday, 18 November 2011

Bersenam di Gym@LK CLUB

Gym abg, kepada kawan opis makcik. paksaan dari makcik untuk pergi...sebab dia tak mahu pergi seorang diri katanya...jadi angkut kami berdua (intan+lurvee) untuk besenam bersama.

ok pergi laaa...

tapi sangat penat...

dan sangat malas juga...

sebab...




sampai je...rehat kejap dan dah mula kene buat latihan yang diberikan. encik pengajar tu cakap senaman untuk membakar lemak...aduh..xde lemak sangat yang nak dibakar sebenarnya..layan kan ajer.

berlari-lari, berpusing-pusing, turun naik dan bergolek-golek ok..dekat sejam...fuhhh...len kali kita pegi lagi yerr..bagus juga kalau ada tukang paksa untuk bersenam..harap diri sendiri pemalas. nasib baik still maintain shape ni hahaha..tapi walau lemak belum berkumpul kene bersenam juga kan, untuk kesihatan dan mase depan..:). lepas ni, dah berazam untuk bersenam sendiri..di rumah..benarkah?

1 comment:

  1. penat mmg la penat tp best jgk kan bersenam ni.. =)

    ReplyDelete