Pages

Ads 468x60px

.

Friday, 2 May 2014

Belanjawan




setelah terlampau rajin membeli secara atas talian, kini tiba masa untuk belajar mengawal diri dari terus membeli dan mebeli lagi.

masuk tahun ni kene berjimat cermat(ini yang sepatutnya dilakukan) tapi ni dah masuk bulan May, tapi belum nampak ada pertambahan pun kat akaun simpanan..macam mana ni..:( 

buku kira2, penyata imbangan duga rasa cam dah dipraktikkan je..tapi result nye still xde simpanan tetap. melainkan simpanan yang diperuntukkan oleh majikan tu...itu aje laa..:(

rasanya...elok tak payah on laa internet kat laptop aku ni, bole gitu?

2 comments:

  1. since fb dh xbole acces dr pc opis...dh kurang sikit

    ReplyDelete