Pages

Ads 468x60px

.

Monday 25 March 2013

B.R.I.M

Assalamualaikum..

Ini Backdated entry..

Nak cerita pasal BRIM, saya pun dapat BRIM yang RM500-ini untuk keluarga kan sebab letak adik sebagai tanggungan,adik saya masih pelajar lagi di UKM dan mak saya tak minta BRIM, sebab tu dapat kot. Sebenarnya agak lambat juga dapat tahu saya dapat BRIM ni. Kawan-kawan dan sedara mara semua dah dapat. At last, mak call kata dapat surat BRIM.  Mak yang pergi ambikkan baucar ni sebab hari kerja kan.



Saya tak ambik cuti nak ambik baucar BRIM, tapi ambik cuti time nak tukar kat Bank, gi CIMB bank pagi so tak ramai orang, cepat je dapat. Kalau lambat sikit jer memang orang dah ramai.

Btw Thank you govt sebab bagi BRIM..

Cerita lama sekarang baru teringat nak tulis..huhu..


P/S-Selamat mengundi semua 5 Mei 2013 nanti..undi adalah rahsia..huhu =)

No comments:

Post a Comment