Pages

Ads 468x60px

.

Friday 17 August 2012

PROGRAM TV RAYA- JEP SEPAHTU


1) [TV3] Sebelum Raya, Menjelang Raya (18 Ogos, Sabtu) 6.00 petang – 7.00 petang

Mengisahkan tentang masalah sepasang suami isteri, Jeff & Nana apabila syarikat Jeff telah muflis dan duit simpanan mereka telah ditipu oleh satu skim cepat kaya. Jeff bukan sahaja kehilangan kerja tetapi juga tidak mempunyai wang untuk beraya. Nana seorang yang materialistik telah menghebohkan berita kenaikan pangkat Jeff kepada ibu bapanya & berjanji akan menukarkan segala benda di rumah mereka kepada yang baru. Kereta & barang-barang mereka yang dibeli secara ansuran juga ditarik balik. Macam-macam kerja sudah dilakukan oleh Jeff tetapi semuanya tidak kekal sebab Nana malu jika suaminya terserempak dengan kwan-kawannya. Dalam keadaan yang terdesak, Nana mencadangkan untuk merompak rumah kawannya.
Pelakon: Jep Sepah, Almy Nadia, Ilya Buang, Aznah Hamid, Watie Elite dan Joey.


2) [Astro Prima] Siapa Dapat Lisa, Raya Kedua (20 Ogos, Isnin) 12 tengah hari


3) [Astro Warna] Karoot Komedia X - Episod Raya (24 Ogos, Jumaat) 10:00 malam

4) [TV3] Buletin Cinta, Raya Keenam (24 Ogos, Jumaat) 11.00 malam – 11.30malam

Buletin Cinta membicarakan apa sahaja isu yang berkaitan dengan cinta bersama HOST dan DOKTOR LOVE yang dipersembahkan secara komedi. Topik-topik yang dibincangkan termasuk ‘kenapa mereka jatuh cinta’, ‘apa rasanya bila jatuh cinta’ dan ‘jatuh cinta pandang pertama’.
Pelakon: Saiful Apek, Jep Sepah, Sharifah Shahira, Siti Sarah Raisuddin, Yassin Senario, Taiyuddin, Ropi Cecupak, Shuib Sepah dan Zazleen Zulkifli.


2 comments:

  1. jom join giveaway
    http://kelipkelipsiang.blogspot.com
    saya invite awak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx adani invite.. tp x sempat la nk join..

      Delete