Pages

Ads 468x60px

.

Wednesday 1 February 2012

Saya ke kelab malam untuk tenangkan fikiran..!!??

As-salam semua..

Ok tajuk tak nak gempak jer, macam pernah gi kelab.. memang pernah tapi sekali jer tu pun sebab event company, its bar n kitchen. plus no alcoholic drink! Siap masuk langkah kaki kiri ok..


Saya ke kelab malam untuk tenangkan fikiran..!!??

Ini adalah qoute dari seorang artis kita, nama malas nak tulis.

First at all, soalannya ialah boleh ke anda tenang kat kelab malam yang bising dengan segala bunyi muzik yang bingit dan lampu-lampu kelab tu plus ada minuman syaitan.

Kalau cik intan berada di kelab memang tak tenang lah, dengan bunyi muzik yang sangat kuat tu.. menganggu emosi adalah.. nak keluar cepat-cepat dari tempat tu.

Pada pendapat saya, kalau tak setuju tak pe.. mereka-mereka yang pergi ke kelab ni sebenarnya nak lari dari masalah mereka, walaupun mereka akan kata berbagai alasan/sebab seperti nak tenangkan fikiran lah atau nak berhibur dan menari je.. atau ayat lain saya hanya minum coke tak minum air syaitan tu k.. atau saya teman kawan je.

Yelah dah kat tempat macam tu kan, mesti dah lupa semua perkara lain..ingat nak berhibur je..

p/s- melangkah lah ke tempat-tempat yang memberi manfaat pada kita =)

No comments:

Post a Comment